Evanmarket.ir

91030762 021 phone1.png

2023 All rights reserved. Designed by EvanMarket Team.

 

چسب نیکوتین NICORETTE PATCH

محصول شرکت (NICORETTE) - محصول کشور آمریکا

کنترل عدم مصرف برای 24 ساعت

پر مصرف ترین برچسب نیکوتین ترک سیگار

بدون عوارض خطرناک - آسان در مصرف

پچ های 7 و 14 عددی

#حسب میزان مصرف سیگار باید دز صحیح مصرف شود.


چسب نیکوتین NICOTINELL PATCH

محصول شرکت (Nictinell) - محصول کشور آمریکا

کنترل عدم مصرف برای 24 ساعت

پر مصرف ترین برچسب ترک سیگار

بدون عوارض خطرناک - آسان در مصرف

پچ های 7 و 14 عددی

#حسب میزان مصرف سیگار باید دز صحیح مصرف شود.


تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس
تحویل اکسپرس

چسب نیکوتین یا چسب ترک سیگار | نیکوتین پچ Nicotinell

امروزه در کشورمان ایران؛ سیگار و نیکوتین یکی از شایع ترین انواع مواد مخدر است. که به علت دسترسی آسان و امکان استفاده در مکان‌های عمومی، در دست آقایان و خانم‌های جوان و پیر بسیاری مشاهده میشود. همانطور که میدانید سیگار و نیکوتین نه تنها به خودی خود سرطان زا میباشد. بلکه میتواند عامل زمینه ساز ابتلا به برخی دیگر از بیماری و سرطان‌ها را نیز فراهم کند. بسیاری از افراد در طول روز به راهی برای نجات از این ماده خطرناک فکر میکنند. خوشبختانه امروزه علم پزشکی نیز با افراد همراه شده و یک روش آسان؛ قطعی و همیشگی برای ترک سیگار و نیکوتین معرفی شده است. چسب ترک سیگار یا چسب نیکوتین یک روش موثر و ساده برای ترک دائمی سیگار شناخته میشود. براساس تحقیقات انجام شده احتمال موفقیت ترک سیگار با استفاده از این چسب تا 2 برابر افزایش میابد. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره چسب نیکوتین و سیگار و روش‌های استفاده از آن بدانیم.

چسب ترک سیگار اصل

همه افراد سیگاری حداقل یکبار به این فکر کرده اند که از شنبه سیگار را ترک کنند. از آنجایی که در باور عموم سیگار اعتیادی ندارد و همچنین آسیب‌های آن نسبت به سایر مواد مخدر به بدن کمتر است. پس لازم نیست که از بابت آن نگران بوده و در ترک سیگار عجله کنیم. البته این حرف تا حدودی درست است. اما لازم به ذکر است آسیب مواد مخدر به سرعت خود را نشان داده و اعتیاد شدیدی میاورد. ترک مواد مخدر میتواند با درد؛ و فشار‌های روحی و روانی زیادی همراه باشد. اما سیگار اینطور نیست. آسیبی که سیگار و نیکوتین به بدن میزند نیز بسیار خطرناک است و رفته رفته با افزایش سن خود را نشان میدهد. همین نیکوتین که به نظر موضوع مهمی نیست عامل اصلی ابتلا به بسیاری از بیماری‌های خطرناک و سرطان است. استفاده از سیگار در معابر عمومی مجاز است. همین آسان بودن استفاده و عدم دردناک بودن ترک سیگار میتواند عاملی برای عقب انداختن زمان ترک آن باشد. تمامی پزشکان اتفاق نظر دارند که برای حفظ سلامت خود و خانواده مان و آمادگی بدنی و همچنین افزایش طول عمر؛ و افزایش سلامت روانی در جامعه باید سیگار را ترک کنید.

زمانیکه صحبت از ترک سیگار میشود افراد فکر میکنند که به راحتی و با دیگر روشن ننمودن حتی یک نخ سیگار میتوانند از شر آن خلاص شوند. در حالیکه اینطور نیست. ترک یکباره و عدم دریافت نیکوتین میتواند باعث ایجاد سردرد؛ اضطراب؛ بی قراری؛ اختلال خواب و... شود. و از آنجایی که ترک سیگار موضوعی ذهنی است. یعنی باید در ناخودآگاه شما ثبت شود؛ روش‌های متعدد و به روزی برای ترک سیگار معرفی و مورد استفاده قرار میگیرند. یکی از بهترین روش‌ها با بالاترین درصد رضایت، استفاده از چسب ترک سیگار اصل است. این کار با استفاده از چسب‌های کوچکی انجام میشود که ترکیبات گیاهی و دارویی داشته و علاوه بر جلوگیری از ایجاد عوارض جانبی در اثر ترک ناگهانی سیگار؛ رفته رفته نیاز بدن به دریافت نیکوتین را نیز کاهش میدهد. با استفاده از این محصول در مدت زمان مشخصی؛ اثرات منفی سیگار از جسم و ذهن شما پاک میشود. در این مطلب قصد داریم تا بیشتر درباره این محصول و روش‌های استفاده از آن بدانیم. پس با ما همراه باشید.

چسب نیکوتین از کجا بخریم؟

اگر این سوال برای شما نیز پیش آمده است که: چسب نیکوتین از کجا تهیه کنیم؟ باید گفت چسب نیکوتین اصلی باید از مراکز معتبر و داروخانه‌ها تهیه شود. تا از اصلی بودن محصول اطمینان حاصل نموده و با دریافت مشاوره توسط کارشناسان، روش استفاده از آن به آگاهی خریداران رسانده شود. فروش آنلاین که دارای مجوز رسمی از سوی بوده و برای خرید چسب نیکوتین اصلی مستقیم و بدون واسطه در هر ساعت و حتی روزهای تعطیل میتوانید اقدام فرمایید.

قیمت چسب ترک سیگار  nicotinell

قیمت چسب ترک سیگار Nicotinell با توجه به قیمت تمام شده و قیمت مصوب تعیین و بدون واسطه توسط داروخانه‌های مجاز در سطح شهر عرضه میشود. شما میتوانید قیمت چسب ترک سیگار را در همین وبسایت مشاهده نمایید. چسب نیکوتین قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به سایر محصولات ترک سیگار دارد. و یک انتخاب عالی برای کسانی است که قصد دارند با کمترین عوارض جانبی سیگار و نیکوتین را ترک کنند.

چسب ترک سیگار

خرید اینترنتی چسب نیکوتین

با خرید اینترنتی چسب ترک سیگار دیگر نگرانی بابت دریافت محصول با واسطه و یا غیر اصلی نخواهید داشت. از طرفی در زمان و هزینه‌های جستجو و رفت و آمد به داروخانه در سطح شهر نیز صرفه جویی میشود.

 

چسب نیکوتین اصلی از مواد گیاهی تشکیل شده و عوارض جانبی با استفاده از آنها در افراد مشاهده نشده است. البته با مشاهده التهاب؛ خارش و قرمزی در سطح پوست و حساسیت به چسب میتوانید با مشورت پزشک استفاده از این محصول را متوقف و یا از سایر محصولات ترک اعتیاد مثل سیگار الکترونیکی؛ آدامس نیکوتین و... استفاده نمایید.

نکات مهم درباره نحوه استفاده از چسب نیکوتین اصلی:

  • حداکثر زمان استفاده از هر چسب 24 ساعت میباشد.
  • افرادی که مصرف سیگار کم و متوسط دارند بهتر است 16 ساعت از این محصول استفاده کنند.
  • چسب ترک سیگار یا چسب نیکوتین را برروی ناحیه زخم؛ اگزما؛ پسوریازیس؛ آلوده؛ آسیب دیده و... چسبانده نشود.
  • پیش از استفاده از محصول، لوسیون و یا لوازم آرایشی و بهداشتی روی پوست استفاده نکنید.
  • بیماران مبتلا به فشار خون و بیماری قلبی؛ بیماری کبدی؛ کلیه؛ زخم معده؛ دیابت بهتر است از این محصول استفاده نکنند.
  • استفاده از این محصول میتواند باعث ایجاد تپش قلب؛ سردرد؛ درد قفسه سینه و... در افراد بیمار شود.
  • در مواردی استفاده از این محصول، بیماری‌های مربوط به کم خوابی و آسم را تشدید نموده است.
  • با مشاهدات انجام شده تنها 20 درصد افراد پس از استفاده از این چسب دچار التهاب و قرمزی پوستی شده اند.
  • برای جذب نیکوتین بیشتر، نباید از 2 چسب همزمان استفاده نمود. بهتر است از چسب‌هایی با دوز بالاتر نیکوتین استفاده کنید.
  • چسب را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی قرار دهید.
  • پس از مدتی باید از چسب با دوز نیکوتین کمتر استفاده کنید تا وابستگی شما به نیکوتین به مرور کاهش یابد.
  • پس از مصرف، دو سمت چسب را کاملا به هم چسبانده و سپس در سطل زباله بیاندازید.
  • نیکوتین دارای دو ماده سروتونین و دوپامین است، که اعتیاد آورند. در طول روز غلظت پلاسمای نیکوتین در نوسان است و صبح‌ها در پایین ترین میزان خود قرار دارد. این نواسات برروی انتقال دهنده‌های عصبی تاثیرگذاشته و باعث اختلال در ساعت داخلی بدن خواهد شد.

انواع Nicotine patch

چسب‌های ترک سیگار ورقه‌های نازک و چسبی هستند. که در اندازه و اشکال مختلف در بسته‌های 7 و 14 تایی تولید و عرضه میشوند. با چسباندن این ورقه‌های نازک برروی مچ دست؛ بازو و یا ساعد؛ نیکوتین مورد نیاز بدن از طریق پوست جذب شده و از عوارض جانبی ترک ناگهانی سیگار پیشگیری میکند. انواع Nicotine Patch با دوز‌های متفاوت نیکوتین با توجه به مصرف فرد و نیاز او به دریافت نیکوتین و مدت زمانیکه باید روی پوست باقی بمانند، دسته بندی میشوند. بهتر است چسب ترک سیگار شبانه روزی 24 ساعت روی پوست باقی بماند. و سپس اقدام به تعویض آن نمایید. در صورت بروز اختلالات در خواب، شما میتوانید این چسب را فقط در ساعات بیداری یعنی 16 ساعت برروی پوست خود بچسبانید.

 

ترک سیگار با چسب نیکوتین

برای ترک سیگار با چسب ترک سیگار یا چسب نیکوتین زمانیکه تصمیم به ترک سیگار میگیرید، باید استفاده از چسب را نیز آغاز کنید. این چسب‌ها را در یک ناحیه مناسب روی بازو؛ مچ دست؛ ساعد بچسبانید. محل چسباندن چسب باید خشک و تمیز باشد و پیش از چسباندن آن بهتر است موهای زائد آن ناحیه را اصلاح کنید تا ورقه‌های چسب به خوبی با پوست تماس پیدا کرده و در زمان کندن چسب، موهای شما کنده نشود.

ترک_سیگار_با_چسب_نیکوتین.webp

پس از چسباندن چسب بهتر است 10 تا 20 ثانیه روی چسب را ماساژ دهید تا کاملا به پوست شما بچسبد. سپس دست‌های خود را با آب بشویید.

برای کسب اطلاع از دوز مصرفی و طول دوره استفاده از چسب بهتر است از پزشک متخصص؛ پشتیبان سایت و یا مشاوره داروخانه مدت زمان و نحوه استفاده را جویا شوید. این مورد با توجه به سابقه مصرف سیگار و مقدار نیکوتین موجود در سیگار تعیین میشود.

به طور کلی مدت زمان استفاده از این چسب‌ها بین 8 تا 10 هفته میباشد. این محصولات در بسته‌های 7 و 14 تایی تولید میشوند. از این رو شما به 5 تا 10 بسته از چسب ترک سیگار نیاز دارید. پس از پایان دوره مصرف نیز نباید استفاده از آن به طور ناگهانی متوقف شود. چرا که نیکوتین مورد نیاز بدن از طریق چسب ترک نیکوتین تامین میشود. و توقف ناگهانی آن مانند توقف مصرف سیگار عوارضی به همراه دارد. از این رو باید به مرور استفاده از این چسب را نیز کاهش داده و متوقف سازید.

چسب نیکوتین

چسب نیکوتین همان چسب ترک سیگار است. این محصول به عنوان یک محرک و کمک کننده به ترک سیگار محسوب میشود. استفاده از چسب نیکوتین آسان است. و یکی از بهترین روش‌های تضمینی برای ترک سیگار به حساب میاید. چراکه نیکوتین موجود در توتون عامل اصلی اعتیاد به سیگار است. و استفاده از این محصول رفته رفته نیاز بدن را به نیکوتین کاهش میدهد. به علاوه از عوارض جانبی ترک سیگار مثل افزایش وزن؛ سردرد؛ عصبانیت و کلافگی و... نیز میکاهد.

این محصول به صورت یک ورقه چسبی است. که برای ساخت آن از نیکوتین و سایر گیاهان دارویی استفاده میشود. این چسب را میتوانید روی مچ دست، بازو و یا ساعد خود بچسبانید.

مواد موجود در این چسب، نیکوتین مورد نیاز بدن را در مقادیر محدود از طریق پوست وارد خون میکند. این کار به فرد سیگاری کمک میکند تا دچار شوک فقدان نیکوتین نشده و از عوارض ترک ناگهانی سیگاری پیشگیری میکند. با توجه به قیمت چسب نیکوتین نسبت به سایر اقلام ترک سیگار؛ این روش یکی از روش‌های مقرون به صرفه برای ترک سیگار به حساب میاید. 

Nicotine patch

همانطور که میدانید اعتیاد به نیکوتین و سیگار نوعی اعتیاد ذهنی است. یعنی در ماه‌های اول، اعتیاد شما به علت دریافت نیکوتین است. ولی پس از گذشت چند ماه فرد به دلیل عادات ذهنی خود به سیگار کشیدن ادامه میدهد. افراد سیگاری براساس برخی عادات خود پس از میل نمودن نهار؛ پس از خوردن یک لیوان چای و قهوه؛ و یا در میهمانی، برای کنترل استرس؛ در هنگام رانندگی و تماشای فیلم و یا گفتگو با دوستان و... تمایل به کشیدن سیگار دارند. در حالیکه در صورت اعتیاد به نیکوتین تنها با کشیدن 1 نخ سیگار در روز؛ نیکوتین بدن تامین میشود.

Nicotine Patch یک روش اثبات شده برای تامین نیکوتین بدن است. یعنی نیکوتین مورد نیاز بدن را از طریق پوست وارد خون میکند. به این ترتیب از سردرد و خستگی و بی حوصلگی و... که در اثر فقدان ناگهانی نیکوتین بدن است در امان خواهید بود. اما اعتیاد ذهنی شما به سیگار باید با اراده و پشتکار شما کنترل شود.

اعتیاد ذهنی به سیگار به خصوص در ماه‌های اول ترک سیگار میتواند کمی سخت باشد. بهتر است در طول این دوران خانواده و دوستان همراه و کمک کننده شما باشند.                 

ثبت درخواست مشاوره رایگان 

تماس جهت مشاوره و سفارش 

چسب ترک سیگار از چه موادی تشکیل شده است؟

چسب ترک اعتیاد به سیگار از مواد متعدد گیاهی و شیمیایی تشکیل شده است. این مواد به صورت فشرده در چسب قرار گرفته و علاوه بر خواص ترک اعتیادی باعث ایجاد آرامش در فرد سیگاری نیز میشود. اصلی ترین مواد تشکیل دهنده در چسب ترک اعتیاد اصلی:

  • گیاه لوبیا
  • گیاه بلغم آوری یا تنباکوی هندی دارای خواص آرام بخشی
  • گیاه درخت گنه گنه مسکن درد و تنظیم کننده ضربان قلب
  • Calcarea Phosphorica
  • Staphysagria Phosphoricum
  • Nux Vomica
  • Inflata

میباشد. که خاصیت آرام بخشی؛ تنظیم کننده ضربان قلب؛ مسکن درد را به همراه دارد.

نحوه استفاده از چسب ترک سیگار

چسب ترک سیگار را روزانه و بر روی مچ دست، بازو و یا ساعد خود بچسبانید. سپس میتوانید به فعالیت معمول روزانه خود ادامه دهید. این چسب تا 24 ساعت قابل استفاده میباشد. پس از آن باید آن را تعویض کنید. به طور متوسط توصیه میکنیم این روند را بین 30 تا 50 روز یا بیشتر ادامه دهید. هر بسته از چسب ترک سیگار دارای 7 یا 14 ورقه چسب یکبار مصرف است. هر فرد سیگاری به بیش از 5 بسته از این محصول نیاز دارد. پزشکان توصیه میکنند پس از زمانیکه احساس میکنید؛ دیگر نیازی به دریافت نیکوتین ندارید، دوره درمان خود را تکمیل کنید. استفاده از این چسب بی درد است و به صورت یک لایه کاغذی برروی پوست مزاحمتی برای شما ایجاد نمیکند. البته در صورت آزاردهنده بودن آن میتوانید در ساعات خواب آن را از پوست خود جدا سازید.

چسب ترک nicoderm

آیا چسب نیکوتین موجب ترک سیگار به صورت دائمی میشود؟

همانطور که میدانید ترک اعتیاد به خصوص سیگار و الکل به روحیه و اراده فرد وابسته است. از آنجایی که این چسب یک کمک کننده به فرد سیگاری و بخشی از فرایند درمان است. برای ترک دائمی همراهی و روحیه دهی توسط خانواده و دوستان بسیار موثر عمل میکند. چسب ترک سیگار یکی از روش‌های شناخته شده برای ترک نیکوتین به حساب میاید. بیشتر پزشکان و روانشناسان ترک اعتیاد استفاده از این چسب را به منزله یک همراه برای کاهش وابستگی و اعتیاد افراد به سیگار تلقی میکنند. از آنجایی که ترک سیگار باید به صورت ذهنی نیز باشد. ما از خانواده و همراهان انتظار داریم تا با حمایت و همراهی فرد سیگاری به تکمیل و تسریع روند ترک اعتیاد به دخانیات کمک کنند. پس از تکمیل دوره مصرف نیز بدن شما نیازی به دریافت نیکوتین نداشته و به طور دائمی سیگار را ترک مینمایید.

 

خرید چسب نیکوتین داروخانه ای:

خرید چسب ترک سیگار نیازی به نسخه پزشک ندارد و کلیه افراد سیگاری میتوانند آن را از مراکز و داروخانه‌های معتبر تهیه کنند. برای خرید چسب نیکوتین اصلی میتوانید به صورت انلاین سفارش دهید.

پس از خرید چسب نیکوتین دستورالعمل مصرف آن را که در بسته بندی محصول موجود است را مطالعه نموده و در صورت بروز هر سوال و ابهامی از متصدی داروخانه و یا با پشتیبانی در ارتباط باشید. بهترین دوز مصرفی برای هر فرد با توجه به دوز نیکوتین سیگاری که میکشد تعیین میشود. پس از مدتی دوز نیکوتین محصول را کاهش دهید تا رفته رفته اعتیاد بدن را به نیکوتین به صفر برسانید.

نام محصول

Nicotine Patch Nicotinell

مشخصات

بسته بندی‌های 7 و 14 عددی با دوز نیکوتین متفاوت

دوره مصرف

8 تا 10 هفته

کاربرد

ترک دائمی سیگار و نیکوتین

عوارض جانبی

با مصرف این محصول عوارض جانبی گزارش نشده است.

 

چسب ترک سیگار Nicotine Patch در ایوان مارکت

چسب ترک نیکوتین؛ یک محصول حاوی نیکوتین و مکمل‌های گیاهی است که برای ترک مصرف سیگار و کاهش عوارض ترک ناگهانی نیکوتین مورد استفاده قرار میگیرد. به علاوه این محصول حاوی ترکیبات گیاهی آرامبخش نیز میباشد تا فشار‌های فکری و روانی در اثر ترک سیگار را نیز کاهش دهد. استفاده از این محصول با توجه به دوز مصرفی و مدت زمان سیگاری بودن فرد تعیین میشود. چسب ترک سیگار Nicotinell در بسته‌های 7 و 14 عددی با دوز‌های نیکوتین متفاوت تولید میشوند. برای کسب اطلاع از دوز مصرفی و مدت استفاده از این چسب‌ها بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید. البته فروش چسب ترک سیگار Nicotine Patch بدون نسخه پزشک نیز مجاز است و شما میتوانید با مشاوران پشتیبان سایت و یا مشاوران مقیم در داروخانه‌های معتبر کشور نیز مشورت کنید.

 

تحقیقات نشان میدهد استفاده از چسب ترک سیگار تا 2 برابر بر ترک موفقیت آمیز سیگار تاثیرگذار خواهد بود. این چسب‌ها دارای خواصی هستند که برای پیشگیری و درمان کولیت اولسراتیو و ADHD نیز موثرند.

برای خرید چسب ترک سیگار Nicotinell از داروخانه آنلاین و معتبر کشور به وبسایت ایوان مارکت مراجعه فرمایید.

آدرس

تهران، فلکه دوم صادقیه،

ساعت کاری
  • شنبه تا چهارشنبه
    17 تا 8
  • پنج شنیه
    12 تا 8
  • جمعه
    تعطیل
تماس با ما